تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

تازه وارد ها

یادداشت های یک جفت جوجه جامعه شناس جوان که به دو صورت کاملا متفاوت فکر می کنند

فاتح شدیم... تبریک تشکیل کلاسهای دکتر اباذری

فاتح شدیم


خود را به ثبت رساندیم

خود را به عددی در لیست یک کلاس مزین کردیم 

و هستی کلاسمان به یک شماره مشخص شد

پس زنده باد 23، صادره از ورودی های 88، ساکن دانشکده ی علوم اجتماعی

تشکیل کلاس نظریه های جامعه شناسی1 دکتر اباذری را به جامعه ی فرهنگی ایران تبریک و به ورودی های 88 تبریک و تسلیت عرض مینمایم!!!!


همچنین تشکیل کلاسهای جامعه شناسی ادبیات و نظریه های جامعه شناسی 3 را شدیدا تبریک عرض مینمایم و تسلیت به همانهایی که در اوج طفولیت برش داشته اند، خصوصا 88 ای های پرروی مظلوم خودمان! 



آخرین آمار: 

نظریه 1: 23

نظریه 3: 25

ادبیات:   12

نظرات 8 + ارسال نظر
حمیدرضا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ

مگه اون خانمه نگفت جامعه شناسی ادبیات رو اباذری ارائه نمی ده؟

ریحانه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

یعنی عاشق خودم و خدتو ورودیامونمD:
معلوم نیست زیاد، ممکنم هست بشه، پریسا برداشته قبلنا!

یعنی چی که معلوم نیست؟! خوبم معلومه! معلومه که تشکیل میشه... مگه نه؟! ۱۲ تاییم هویج که نیستیم!

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

ساغر پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

بچه ها من عاشق اینی ام که هر دفعه میاد میگه وبلاگ قشنگی داری حواسشم نیست که تکراریه این وبلاگی که اومده توش! آقای حمیدرضا اباذری ارائه میده خوبم ارائه میده، فقط یباید مجبور شه! میتونم منظور اون خانومه رو در رابطه با شما برداشت کنیم! D:

فاطمه صادقی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام!!من نه تنها به خودمُ بلکه به تو هم مفتخرم:......!!

بامداد شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://goftani.blogfa.com

امید من به شماهاست ... فرزندانم
-- خودمم به اون بعد مطلبم فکر نکرده بودم

آقای بامداد لاجوردی، لطفا جوابای که مربوط به وبلاگ خودت میشه رو همونجا بده من میام بعدا چک میکنم اینطوری بحث ها بهتر پیش میره. خودت هم همینکارو بکن! در ضمن قرار بود در مورد مطلب پایین حرفهایی به من گفتی رو بنویسی که ننوشتی!

نسیم چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

ای ول ساغر جونم. ما تشکیل میدیم.تازه به کوری چشم اونایی که نمی تونن ببینن این ترم می افتیم تا ترم بعد هم با اباذری برداریم.

یعنی تو هم داری به همین فکر میکنی؟ :دی
البته در مورد نظریه نیاز به همچین کاری نیست عزیزم. خوشبختانه ۳ تا نظریه داریم!‌ در مورد ادبیات هم توجیه خوبی برای افتادنهُ‌ایول ایول به این بعد قضیه فکر نکرده بودم!

نیلوفر چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.farzanegani87.blogfa.com

سلام
چه روش جالبی!
افتادن . . .
می بینم که از کمبود شکلک به چه کارهایی رو آوردی ساغر جان . . . :دی
به بچه ها سلام گرم منو برسون


موفق باشین [گل]

یعنی حتی تو هم داری به همین فکر میکنی نیلوفر؟!‌
آدم از کمبود شکلت به هر گاری رو بیاره ها ولی تا تقی به توقی میخوره وبلاگش رو نبندند یا هک نکنند. خدای می ارزه!‌ما خودمون شکلت با حرفای فارسی اختراع میکنیم. ماشاااه از هر چی کم بیاریم تو هر گونه کار من در آوردی سرآمدیم! مشکلی نیست از اون جهت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد